Expoziție de cărți poștale și icoane dedicată Centenarului României!

Expoziția de cărți poștale și icoane dedicată Centenarului României! Au participat elevii claselor V-VIII coordonați de d-nele prof. Barbu Charlotte, Panici Doinita, Petrea Luminita și Vintilă Ileana.

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 22 ȘI MAREA UNIRE

MAREA UNIRE de la 1 Decembrie 1918 reprezintă un eveniment major în istoria României.

Pentru a sărbători Anul Centenarului,  Școala Gimnazială Nr. 22  propune elevilor săi o abordare interdisciplinară  a evenimentului, menită să le dezvolte creativitatea, imaginația și respectul față de cei care au contribuit la realizarea ROMÂNIEI MARI.

Elevii și cadrele didactice   împreună cu diverși parteneri  desfășoară activități  cu impact atât în rândul elevilor cât și a comunității locale.

Prin aceste activități, sărbătorim credința românilor care au făcut Unirea că toată suflarea românească trebuie să trăiască împreună, într-un singur stat ”ROMÂNIA”  și ambiția românilor de a rămâne împreună după 100 de ani de la MAREA UNIRE.

Director,

Prof. Valentina Tudorache

SĂPTĂMÂNA PORȚILOR DESCHISE

În perioada 22- 26 octombrie, Şcoala Nr. 22 a  organizat „Săptămâna porţilor deschise”, care a debutat cu o activitate dedicată Centenarului Marii Uniri, desfăşurată în parteneriat cu asociaţiile „Frontiera gălăţeană” şi „Galaţi, oraşul meu”, care au donat unsprezece basoreliefuri cu conducători marcanţi ai poporului român, şi cu asociaţia „Tradiţia militară”.

 

După semnarea actelor oficiale de donaţie s-a desfăşurat o slujbă religioasă de sfinţire a basoreliefurilor. În încheiere, elevii şcolii au susţinut un program artistic dedicat Centenarului Marii Uniri, care a impresionat şi emoţionat prin calitate şi abordarea aleasă.
Pe parcursul întregii săptămâni, Şcoala Nr. 22 a fost vizitată de aproximativ 300 de preşcolari de la grădiniţele din circumscripţie şi de părinţii acestora, care au desfăşurat activităţi interactive cu elevii şi profesorii.

Programul FIECARE COPIL ÎN GRĂDINIȚĂ

Programul social privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor ce provin din familii defavorizate FIECARE COPIL ÎN GRĂDINIȚĂ