STOP ȘTIRILOR FALSE

Proiectul a demarat prin a descoperi ce inseamna a gandi creativ în era digital. Pentru acest lucru am folosind un avizier virtual (padlet). Am cautat pe Internet, definiția gandirii critice, în mai multe surse, pentru a alege sursa cea mai potrivită și corectă. Ne-am ales ca sursa sigura de informare, manualul de Educație socială (de la clasa a V-a). Pornind de la această definiție și de la definiția cuvantului „știre”, am prezentat elevilor ce reprezinta o știre falsă și cum poate fi recunoascută. Au avut ca tema de reflectie, să își urmărească propria activitate online și să identifice surse de știre falsă.

Am vizualizat si alte surse de informare oferite de Google for education (https://youtu.be/MSuGI1Cr7-4), cu privire la informatiile cautate pe internet si am retinut cum sa verificam daca informatica este adevarata sau este falsa.

La finalul celor 3 activitati elevii clasei a VI-a B, au realizat individual cate un clip video, prin care ne explica ce sunt știrile false, și cum ne putem feri de ele.

Prof. Secrieru Mihaela

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sari la conținut