Proiect eTwinning – DISTANCE LEARNING WITH WEB 2.0 TOOLS

Școala noastră a demarat un alt proiect eTwinning numit DISTANCE LEARNING WITH WEB 2.0 TOOLS 

 cu elevii clasei a VIII-a B coordonați de  d-na profesor Duța Culachi.

      Proiectul Invățarea la distanță cu instrumente web 2.0 care a început în noiembrie este in colaborare cu 6 profesori din Turcia si 2 profesori din Italia. Pandemia Covid-19 și distanțarea  socială ce a urmat, au afectat toate categoriile societății și inclusiv educația care a trebuit să se adapteze rapid. Acest lucru a dat un impuls fără precedent învățării online. Furnizorii de platforme de învățare digitală, s-au grăbit să ofere asistență și ,,soluții,, gratuite.

  Scopul proiectului nostru este de a sprijini adoptarea tehnologiilor digitale și a pedagogiilor inovatoare și deschise în educație, formarea elevilor și profesorilor precum și crearea unei carți electronice e-book privind utilizarea instrumentelor web 2.0 ca produs al proiectului. 

Logo si posterul proiectului:

PROIECTUL FLYING LETTERS

În luna decembrie, în cadrul proiectului eTwinning Flying letters, elevii școlii noastre au făcut schimb de email-uri cu colegii lor din Hocacihan Anatolian High School din Konya, Turcia pe tema ,,My school letters,,.

Elevii clasei a VIII-a B îndrumati de d-na dirigintă Duța Culachi , au descris școala noastră iar unele dintre scrisorile lor le veți descoperi în imaginile de mai jos:

PROIECT DE PARTENERIAT STRATEGIC ERASMUS+

PROIECT DE PARTENERIAT STRATEGIC ERASMUS+

A BOOK FOR PEOPLE’S SURVIVAL, KA229

HOUR OF CODE

În perioada 7-13 decembrie, se organizează, evenimentul internațional Hour of Code. Acesta oferă elevilor primii pași în descoperirea tainelor programării. Anul acesta, elevii vor putea afla cum pot fi utilizatori inteligenți ai tehnologiei și cum să fie în siguranță pe Internet. Pentru aceasta s-au propus o serie de activități interactive și un joc Interland. Interland este un joc online plin de aventuri, care face ca învățarea despre siguranța digitală și cetățenie să fie interactivă și distractivă – la fel ca internetul în sine. Aici, copiii își vor ajuta colegii Internauți să lupte împotriva hackerilor, tentativelor de phishing, agresorilor și celor care împărtășesc prea multe, punând în practică abilitățile de care au nevoie pentru a fi buni cetățeni digitali.

Link catre joc: https://beinternetawesome.withgoogle.com/ro_ro/interland

STOP ȘTIRILOR FALSE

Proiectul a demarat prin a descoperi ce inseamna a gandi creativ în era digital. Pentru acest lucru am folosind un avizier virtual (padlet). Am cautat pe Internet, definiția gandirii critice, în mai multe surse, pentru a alege sursa cea mai potrivită și corectă. Ne-am ales ca sursa sigura de informare, manualul de Educație socială (de la clasa a V-a). Pornind de la această definiție și de la definiția cuvantului „știre”, am prezentat elevilor ce reprezinta o știre falsă și cum poate fi recunoascută. Au avut ca tema de reflectie, să își urmărească propria activitate online și să identifice surse de știre falsă.

Am vizualizat si alte surse de informare oferite de Google for education (https://youtu.be/MSuGI1Cr7-4), cu privire la informatiile cautate pe internet si am retinut cum sa verificam daca informatica este adevarata sau este falsa.

La finalul celor 3 activitati elevii clasei a VI-a B, au realizat individual cate un clip video, prin care ne explica ce sunt știrile false, și cum ne putem feri de ele.

Prof. Secrieru Mihaela

Sari la conținut